Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 10:48:36 +0300

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/03436 
aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Koonga küla, 16176 
Vanamõisa-Koonga-Ahaste tee// Kaarli// Männi// Nurme (Koonga II 
dolokivikarjääri veekõrvalduskraav K-1) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerija on täiendanud projekti: 
Väljakaevatud materjal tasandatakse riigiteega külgneval lõigul kraavi 
paremkaldale (seletuskirja peatükk 2.3) ehk riigitee ja rajatava kraavi 
vahele väljakaevatavat pinnast ei tõsteta. Tööde tegemisel tuleb arvestada 
ka Transpordiameti teisi tingimusi, mis on toodud seletuskirja peatükis 4.1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26980489>  (menetlus nr: 
417239), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister